Σύγχρονος ελεγκτής αερίου EG AVANCE 32 βασισμένος στις αναβαθμισμένες πλατφόρμες υλικού οι οποίες λειτουργούν υπό τον έλεγχο πραγματικών συνθηκών λειτουργίας. Όλες οι εργασίες εξετάζονται κατά την είσοδο τους, συνήθως χωρίς καθυστερήσεις ρύθμισης. Ο απαιτούμενος χρόνος επεξεργασίας μετριέται σε δέκατα του δευτερολέπτου ή λιγότερο. Η μείωση του μεγέθους της ECU μας δίνει τη δυνατότητα να επεκτείνουμε τις λειτουργίες του ελεγκτή και να χωρέσουμε τα πάντα σε ένα μικρό κουτί με μόνη 32 – pin Molex πρίζα αυτοκινήτου.
- Ιδανικό για οχήματα μέχρι 4 κυλίνδρους.
- Δυνατότητα ρύθμισης έγχυσης αερίου σύμφωνα με παραμέτρους ρύθμισης του καυσίμου που ελέγχονται από το OBD (Υποστηρίζονται πρωτόκολλα γραμμής Κ και CAN)
- Δυνατότητα σύνδεσης ευρέως φάσματος αισθητήρα Ο2 και ξεχωριστό καλώδιο αποσύνδεσης αντλίας καυσίμου ταυτόχρονα.
- Υπολογισμός ιπποδύναμης και ροπής κινητήρα στον δρόμο(χωρίς την χρήση δυναμόμετρου).
- Δυνατότητα επιπρόσθετου ψεκασμού βενζίνης κατά την διάρκεια λειτουργίας στο υγραέριο.
- Δυνατότητα αυτοματοποιημένης αυτορρύθμισης του συστήματος με το πάτημα ενός κουμπιού.
- Απλοποιημένος οδηγός διαμόρφωσης βήμα-βήμα.
- Πολύ εύκολος τρόπος εγκατάστασης και διαμόρφωσης της συσκευής χάρη στο απλοποιημένο και φιλικο προς τον χρήστη νέο λογισμικό,βελτιωμένη αυτόματη βαθμονόμηση και ανίχνευση σήματος στροφών(το σήμα πλέον μπορεί να ληφθεί απευθείας από την πρίζα του εγχυτήρα).
- Σάρωση και προεπισκόπηση κυματομορφής εγχυτήρα βενζίνης.
- Αναβαθμισμένος αλγόριθμος του συστήματος αυτοπροσαρμογής κατά την διάρκεια οδήγησης.
- Μεταγωγικός διακόπτης 4 επαφών με ενσωματωμένο βομβητή με αυτορυθμιζόμενη στάθμη φωτισμού.
- Δυνατότητα αυτόματης διαγραφής βλαβών OBD κατά την εκκίνηση του κινητήρα.